Category Archives: Bez kategorii

Sprzedajesz za pośrednictwem sieci? Sprawdź siłę linków sponsorowanych!

Bez jakiegoś konkretnego sposobu reklamowania serwisu sprzedażowego ? strony firmowej lub sklepu internetowego, nie ma najmniejszych szans na osiągnięcie biznesowego sukcesu w dowolnego rodzaju branży. Po prostu, obecna konkurencja na rynku jest tak duża, że bez skutecznej reklamy, nie ma szans na przyciągnięcie klientów w tak specyficznym środowisku, jakim jest Internet. Samo pozycjonowanie organiczne w […]

Reklama kontekstowa ? czy to się opłaca?

W zamyśle twórców i zleceniodawców, każda forma reklamy ma przynieść określony skutek ? zakomunikować jej odbiorcom fakt istnienia określonego produktu czy usługi, wskazać i opisać jego zalety, a w konsekwencji, skłonić takich odbiorców do zakupu produktu lub skorzystania z promowanej usługi. Nie inaczej jest w przypadku reklamy kontekstowej. Zasadnicza różnica polega tylko na sposobie doboru […]

W jaki sposób słowa kluczowe powodują wyświetlanie reklam w wyszukiwarce internetowej?

Słowa kluczowe to wyrażenia lub pojedyncze słowa wybrane przez użytkownika wykupującego reklamę w systemie promocji linków, na przykład w najpopularniejszym obecnie systemie Google AdWords. Takie wyrazy lub wyrażenia powinny kojarzyć się w sposób bezpośredni z ofertą prezentowaną w promowanej witrynie internetowej lub z tematyką w niej zamieszczaną. Przykładowo, jeśli zamierzamy zareklamować stronę z informacjami o […]

Miejsca docelowe emisji reklam, czyli jak zwiększyć zasięg działania kampanii reklamowych

Emitowanie reklam w najpopularniejszej obecnie na rynku wyszukiwarce internetowej to tylko fragment możliwości, z jakich może skorzystać każda osoba, która założy indywidualne konto w systemie Google AdWords. Dodatkowe możliwości reklamowe to przede wszystkim dostęp do ponad milionowej sieci reklamowej (witryny internetowe, filmy i innego rodzaju aplikacje, tworzące sieć partnerską Google), w której mogą ukazywać się […]

Trafność reklamy, a współczynnik zwrotu inwestycji.

Niektóre narzędzia reklamowe wykorzystywane w marketingu internetowym, pozwalają reklamodawcy dotrzeć z przekazem reklamowym wyłącznie do określonej kategorii osób. W przypadku remarketingu, taką kategorią osób będą ci użytkownicy, którzy w przeszłości odwiedzili określoną stronę internetową. Jeśli jakaś osoba weszła do naszego serwisu, zostanie to odnotowane na tzw. listach remarketingowych (najpierw trzeba dodać każdej strony serwisu określony […]

Remarketing ? docieramy do wybranych użytkowników

Niektóre narzędzia reklamowe wykorzystywane w marketingu internetowym, pozwalają reklamodawcy dotrzeć z przekazem reklamowym wyłącznie do określonej kategorii osób. W przypadku remarketingu, taką kategorią osób będą ci użytkownicy, którzy w przeszłości odwiedzili określoną stronę internetową. Jeśli jakaś osoba weszła do naszego serwisu, zostanie to odnotowane na tzw. listach remarketingowych (najpierw trzeba dodać każdej strony serwisu określony […]