Miejsca docelowe emisji reklam, czyli jak zwiększyć zasięg działania kampanii reklamowych

Emitowanie reklam w najpopularniejszej obecnie na rynku wyszukiwarce internetowej to tylko fragment możliwości, z jakich może skorzystać każda osoba, która założy indywidualne konto w systemie Google AdWords. Dodatkowe możliwości reklamowe to przede wszystkim dostęp do ponad milionowej sieci reklamowej (witryny internetowe, filmy i innego rodzaju aplikacje, tworzące sieć partnerską Google), w której mogą ukazywać się wykupione przez nas linki sponsorowane, zarówno te tekstowe, jak i te wyświetlane w postaci graficznej (jako obrazek, animacja lub filmik). Miejsce docelowe emisji reklam zależy tylko i wyłącznie od naszego indywidualnego wyboru. Jeśli zdecydujemy się na wyświetlanie naszych reklam w sieci partnerskiej ? sieci reklamowej, zostaną one automatycznie dopasowane do określonych witryn i innych miejsc docelowych np. aplikacji przeznaczonych na telefony komórkowe, na podstawie ich powiązania tematycznego z wskazanymi przez nas słowami kluczowymi. Jeśli chcemy, możemy również wskazać konkretne strony zajmujące się określoną tematyką ? wystarczy, że należą one do sieci partnerskiej Google. Taka forma emisji reklamy, jest równoznaczna z większą liczbą osób, do jakich docierał będzie przygotowany przez nas przekaz reklamowy. Możliwość określenia docelowej tematyki witryn, w jakich wyświetlane będą nasze linki sponsorowane to dobry sposób na precyzyjne targetowanie ? docieramy tylko do określonej grupy osób, użytkowników zainteresowanych daną tematyką, powiązaną z tematyką promowanej przez nas witryny internetowej, na przykład sklepu internetowego. Skorzystanie z takich możliwości to doskonała okazja do poszerzenia obszaru oddziaływania reklamy ? zwiększenia jej zasięgu. Jeśli zatem chcemy w szybki sposób dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów, warto skorzystać właśnie z tej opcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *