Remarketing ? docieramy do wybranych użytkowników

Niektóre narzędzia reklamowe wykorzystywane w marketingu internetowym, pozwalają reklamodawcy dotrzeć z przekazem reklamowym wyłącznie do określonej kategorii osób. W przypadku remarketingu, taką kategorią osób będą ci użytkownicy, którzy w przeszłości odwiedzili określoną stronę internetową. Jeśli jakaś osoba weszła do naszego serwisu, zostanie to odnotowane na tzw. listach remarketingowych (najpierw trzeba dodać każdej strony serwisu określony fragment kodu). Dzięki temu będziemy mogli w przyszłości dotrzeć do takiej osoby, gdy będzie ona przeglądała inne witryny internetowe podpięte do systemu reklamowego. Taki typ reklamy kierowanej to dobry sposób na rozszerzenie działania typowej kampanii reklamowej, prowadzonej w wyszukiwarkach internetowych. Użytkownicy, którzy klikają w nasze linki sponsorowane znajdujące się na listach wyszukiwania określonych haseł ? słów kluczowych, nie zawsze decydują się na wykonanie określonej akcji np. zakupu oferowanych przez nasz serwis produktów. Nie oznacza to jednak, że są to dla nas klienci straceni. Wykorzystując narzędzie remarketingu, możemy dotrzeć do tych osób z inną formą reklamy, na przykład z reklamą graficzną. Połączenie kampanii reklamowej prowadzonej w wyszukiwarce z remarketingiem, zwykle w znacznym stopniu przyczynia się wzrostu efektywności reklamy. To prosty, samonapędzający się mechanizm. Skoro użytkownik trafił do naszej witryny, musi być w jakimś stopniu zainteresowany jej tematyką. Warto zatem wykorzystać tę wiedzę i kierować właśnie do takiego konkretnego użytkownika nasz przekaz reklamowy ? daje to dużą szansę, że odwiedzi on naszą witrynę po raz kolejny i jeśli wcześniej nie wykonał pożądanej przez nas akcji, być może wykona ją podczas najbliższej wizyty w serwisie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *